torsdag 31 januari 2013

Sen onsdag - Seg torsdag

I veckan var det Mercedes-Benz Fashion Week, som trots att min inblandning i år var förhållandevis liten innebar jobb lördag och söndag. Igår avslutades veckan med MBFW Closing Party, som jag för första gången orkade gå på (ironiskt nog är de som jobbast mest med veckan oftast för trötta för att gå på festen). Kul kalas, men framförallt bra häng med Bella, Jonas och Ylva samt tre av våra kära sponsorer.

Lika många drinkar för mycket som antal timmars sömn (ungefär fyra) i kombination med jobbhelgen resulterade i en mycket seg dag idag (vilket i sig resulterade i att jag inte brydde mig om mascaran i morse, vilket i sin tur fick till följd att en kollega som jobbat hos oss i två år helt seriöst inte kände igen mig när vi träffades (fine, han sitter inte på samma kontor, men ändå) - vet inte riktigt hur jag skall ta det).

Gött då att få kura ner sig i sängen och titta på Familjen Holstein-GottorpTV4 Play. Och nu börjar snart bra Allt Faller. Idag är jag benägen att hålla med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828