lördag 12 januari 2013

Lördagslunch

Just hemkommen från lördagslunch på Sturehof med Lottorna och Johanna. Trevligt och inspirerande som alltid. Bra tjejer det där.

Nu är jag vimmelkantig efter ett glas vin och två latte. Ja, TVÅ latte! För en icke regelbunden kaffedrickare som jag är det typ som att skjuta herion blandat med kola och E, gissar jag.

Förstår inte vad som flög i mig. Jag blev övermodig, var lite frusen, fortfarande inte riktigt vaken och därtill sådär eftermatt som man kan bli när man har stressat livet ur sig i en jättevarm (och då menar jag JÄTTEVARM) jacka för att fotledes hinna från Kungsholmen, hem och fräscha vid Karlaplan och sen tillbaks ner på Stureplan på 1 h, och sen sätter sig ner. Ni vet, den mattheten. Och då blir det lätt att man behöver en kaffe till.

Nu är jag yr, darrig och lätt illamående. Men fortfarande trött. Så pausar i soffan innan jag skall ge mig ut på stan igen och handla inför kvällens middag med Natta, Tuffy och Uffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828