måndag 31 maj 2010

Preppar inför middag med Dita von Teese

Hade jag haft en blogg med massa läsare hade jag kunnat be dem om råd kring vad jag ska ha på mig ikväll. Nu lägger jag hoppet till Marc, Erika och Cissi :-)

Jag hade egentligen bestämt mig för en fin rödorange klänning som är mormors från 60-talet, very burlesque med rätt tillbehör (dvs strumpebandshållare, strumpbyxor med söm bak och ett par pumps) - dock kanske det är för fint ikväll - det ryktas om att de andra skall ha jeans och topp, och då känns det trist att kasta courture för svin ikväll - kanske bätter att köra det tunga artilleriet imorgon istället. Isf blir det en svart pennkjol med vit blus nu, och nätstrumpor. Dock är den outfiten bättre för morgondagen givet att jag ska ha en stor ful radio på mig, och klänningen har inget bra ställe att fästa den på.

Livets svåra frågor.

Nu ska jag gå och ta bort lite make från plåtningen och göra mig burleskfin.

2 kommentarer:

  1. go all in! klart du ska köra den lilla orangea.
    vill se bilder sen.
    marco

    SvaraRadera
  2. Blev pennkjol och blus ikväll, imorgon går jag all in! Jag har som mål att vinna den superschyssta goodiebagen som PomPom Parlour och Dita ger till snyggast klädda!

    SvaraRadera

 
UA-15346828