torsdag 27 maj 2010

Sex and the City 2 - så vart det!



Galan och festen gick JÄTTEBRA! Allt flöt som en smäck, jag stod och var fabulös i mina heels och hjälpte till att ta emot gäster på galan, vilket resulterade i att jag hamnade på bild (i bakgrunden och inzoomade skor här bla: http://tv.expressen.se/noje), snacka om att jag kände mig som Samantha :-)





VÄLDIGT mkt SATC-känsla; alla kändisar var där (till och med Mini, samt Rafeel Edholm, de starstruckade mig båda totalt, Mini för att hon är SÅ cool och har hånglat i med Vince i Entourage, och Rafael för att han är sjukt snygg), alla älskade det och tyckte att det var grymt coolt med utomhusfesten och livet var fantastiskt!






Klarade till o med att ha på mig mina 15cm-klackar hela kvällen, mäkta stolt! Hade på mig min svarta sidenklänning som jag köpte i Paris i höstas (den med inbyggt halsband som jag har jämt) och en stor Carrie-knut av löshår, så kände mig bekväm men snygg. Lyckades dessutom visa rumpan för halva festen när min minikorta klänning fastnade i väskan och åkte upp. Och givet att jag var 3 m lång i mina klackar hamnade min rumpa i ögonhöjd, men det bjuder jag på.



Tyvärr inte uppraggad av Mr Big - Bosson var där och gav uppskattande blickar men det tåget har jag redan åkt, och vår jättesöte fotograf (som såg ut som import/export-Chris) visade sig idag ha flickvän. Däm.




Det var jobb fram till kl 02.40 rakt igenom. Men den där typen av jobb när man mest går runt o kollar att allt funkar samt delegerar, love it .-) Igår var jag en fallen stjärna - var tvungen att vara på plats på festområdet kl 0745, så inte så kaxig. Var iväg o kollade på filmen igen igår kväll, och kunde njuta till fullo - allt klart och ingen stress i kroppen (jo, lite öevr ett event som rullade igång samtidigt i Malmö). Kan meddela att filmen var dubbelt så bra andra gången jag såg den.




Kolla även på bilder på stureplan.se för att se hur fint det var. Utomhusfester är ju SÅ härligt, iaf om man har tur m vädret som vi. Det skulle ha regnat, men sprack istället upp lagom till att gästerna kom, så det blev en riktigt fin kväll, om än kall.






Jag har fortfarande rus i kroppen, SÅ härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828