tisdag 4 maj 2010

Cissi kontrar...

Tydligen inte bara jag som hade kul minnen från helgen - här kommer Cissis minnen:

Vad ska jag säga. Helt underbart att ha er här! Fyller på listan med mina egna favoriter
1. När jag ska bort och hälsa på Segen (som jag varken känner/känner igen/är intresserad av att hälsa på) och ångrar mig halvvägs och sätter mig ner på någons arm. Tyvärr fattar jag inte att det är en arm utan tycker att det är lite mysigt mjukt och varmt och gonar in mig tills killen tar bort armen. När jag ber om ursäkt får jag ett glas champagne som jag nedlåter mig att ta emot och sen går därifrån.
2. Att jag barfota försöker killa alla i ansiktet med min fot
3. Bellas monkeydance!! Den bara måste nämnas igen
4. Mitt, Peters och Daniels samtal om engångsligg och att daniel är askul och själv erkänner att han ALDRIG hade vealt umgås med mig i Östra för att jag hängde på söder och han själv var så stiff
5. Den fantastiska kineslunchen med Sannas tallrik nudlar
6. Den ondskefulla dvärgens ilska när Robin och jag kommer hem. Barfota står hon och och surar och vägrar att gå in med oss och Robin tittar på mig och säger ”om vi behandlar henne som ett barn och bara går in och skiter i henne kommer hon att följa med”. Mycket riktigt funkade det
8. Den ondskefulla dvärgen som skriker i sängen och försöker lägga på när jag pratar med Elin
9. Att Robin och jag la oss på den plaskblöta balkongen i 20 min och var helt tysta tills jag säger ”Det hade varit finare om det var stjärnklart” och Robin svarar ”det är fint med moln också” och tittar upp i det jämntjocka grå molntäcket
10. Att ni var här!! Kom snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828