måndag 3 maj 2010

Kvar i Lundon

Jag lever mentalt kvar i helgen, som gör sig påmind inte bara i huvudet utan även i armarna efter träningspasset med chins på Boujis.

Mina toppminnen är

  • att vi berättade för Ian att Jakob på svenska uttalas Chaaaa-cko-ppt, typ som när man harklar sig och spottar, och att det är ett namn som man ger barn som man egentligen inte vill ha. Palmstrumpa själv var den första att hålla med.
  • att vi lurade i Ian att Peter faktiskt var med i EMD, och att han hade en turné i nordöstra skaraborgs län inbokad, mest på köpcentrum. Och han brukade inte få annat än sex som gage.
  • att Kirsten och jag hittade en skräppåse inne på toaletten som förutom lite papper och skit innehöll mitt paraplyfodral och Muttes hemnycklar
  • att vi kunde sluta oss till att vår servitris måste ha varit prostituerad. Det grundade vi i att hon tog tillbaks den överblivna sopp-shoten som stod på den tomma platsen bredvid mig - troligtvis för att sälja vidare för 2,50£ till nån annan i restaurangen. Och alla fattar ju att man inte klarar sig på 2,50£ i lön, så därför måste hon vara en hooooooraaaaa!
  • att alla i Kent där Ian kommer ifrån är inavlade, och att Ian fått sina mörka drag för att hans farfars farfars far horade runt i Indien då det begav sig. Själv hävdade han att det var för att han var 1/4 irländare, men den lama förklaringen köpte varken Chaaa-cko-ppppt eller jag. (älskar att jag sitter o försöker hålla mig för skratt när jag skriver detta)
  • att jag lyckades förhindra att Bella blev utkastad genom att säga till vakten att dvärgar inte har något balanssinne och att hon därför inte kunde hållas ansvarig för att hon inte kunde stå rakt
  • att jag fick en Refresher av Hairy Harry IV (gissar bara på numret, men jag förutsätter att han hade ett)
  • och så såklart att vi fick så bra tjejhäng hela helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828