lördag 15 maj 2010

The ones?


Hittade dessa skönheter i blå mocca och heels to die for (och troligtvis även to die from) på CC- totally fab och very Carrie! Två av varandra oberoende tjejer kom fram till mig i butiken o sa att jag var tvungen att slå till - den ena var stilsäkra Emma Stavenow, den andra en cool dam, som tipsade om att alltid sova med fötterna i högläge för att slippa svullna tassar. Givet att mina fötter just nu är som ballonger med skavsår efter att jag börjat dagen med en lång promenad i hettan iförd ett par nya ballerinor, så kunde jag inte riktigt skapa mig en uppfattning om ifall de var lagom eller ej. Jag har fått dem undanlagda till imorgon, så då ska jag ha dränerat fötterna o dessutom tagit ställning till om jag har 2300kr att avvara. Jag är absolut övertygad om att jag är VÄRD dem, det är inte det. Men trots allt så är det ju faktiskt mina pengar som ska betala dem också... Men va fan, jag måste ju fira min första SATC-premiär på något sätt, och vad passar då bättre än ett par tjusiga skor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828