lördag 14 september 2013

Hemma igen

Så fort jag, men inte mitt bagage, kommit hem tog jag veckans första, långa, varma, sköna, underbara dusch. Sen kom underbare Peter med lyxfrukost. Därefter fick vi sova på soffan. Peter sympatisomnade han med.

Nu rockar vi loss på Gröna Lund, och jag inser till min fasa att jag är på god väg att bli tant även när det kommer till bergodalbanor.

Peter, the youngster, tvingar med mig på Insane och Eclipse. Den förstnämnda gav oss båda kramp i käkarna och stjärnor för ögonen, den andra fick mig att gråta en skvätt och hacka tänder av ren chock. Men den var härlig och vacker, så vitt jag såg genom tårarna.

Nu återstår Vilda Musen, Twister och att vinna på chokladhjulet. Hittills har det gått åt fanders, men vi ger inte upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828