söndag 9 oktober 2011

Kontakt

För er som eventuellt undrar hur kommunikationen kommer att lösa sig nu när jag åker iväg - är det flaskpost som gäller, eller brev? Eller djungeltrumman? Absolut, men det här är några enklare sätt:
  • bloggen (här alltså) - bra för envägskommunikation, dvs om ni är trötta själva och bara vill veta den putsade versionen av hur jag har det och vad jag gör
  • FB - för den sociale som gillar snuttifiering
  • Wordie feurdie - för dem som vågar (wendti)
  • Whatsapp - istället för att prata
  • mailen (min jobbmail kommer att vara igång som vanligt) - för längre tankar med goda hopp om svar
  • Skype (SannaWendt) - om man är teknisk (needless to say så är det med andra ord tveksamt om jag lyckas svara)
  • Och så en otippad bubblare: mobilen +27 82 70 70 748 - always with me!
  • IRL - kom ner och hälsa på, helt klart det överlägset roligaste och mest effektiva sättet att umgås på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828