fredag 28 oktober 2011

Äntligen!

Jag tror att jag hittat mitt gym! Jag blev rekommenderad Zone Fitness av Federica, en kompis till Edo.

Spana in detta:
- beläget i Wellness Warehouse, där jag sitter och arbetar på dagarna, 10 min med bil hemifrån
- women only
- fräscht och stylat (tyvärr i vinrött och beige och inte den fantastiskt kitschiga rosa inramningen som på Curves, men låååångt ifrån öststats-känslan på hemska, deprimernade Virgin)
- yoga, pilates och en massa andra bra klasser
- PT för 170R/h
- dusch (sug på den, Curves!) med hårtork (sug på den, äckel-Virgin!)
- SPA-avdelning, men jacuzzi, bastu och tan can
- Relaxavdelning med möjlighet till häng på takterrassen, där man kan ligga och läsa och lyssna på musik till en kopp the

Tutti balutti för 350R/månad. Tror knappast att det kan bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828