söndag 9 oktober 2011

30-årsfest

STORT STORT tack till alla er som gjorde min 30-årsfest oförglömlig:

  • Vad som måste vara världsrekordet i antal hotshot-drickande människor som går in i ett 4kvm badrum (13 st*)
  • piri-piri-ätarutmaningen i köket (PC, tyckte du att det var gott?)
  • tequilan med "himalayanskt flingsalt - flott skareva"
  • Filippas smarriga Drottningsylt/rödbetslag/Smakis/cachaca-drink i kåsan
  • slaget om Virres Tijuanska sombrero som han fått av "den vackraste kvinnan i världen" (som jag numera anser vara min (hatten alltså))
  • Bromma-Peters otroliga städinsats på nattkvisten
  • Chrisses försök att kasta macka med glasunderläggen (som dykt upp lite varstans)
  • diverse hångel på balkongen (jag nämner inga namn)
  • deepa deep talks
  • kära återseenden
  • förlåtande grannar
  • och allt annat som jag är säker på hände även om jag kan ha missat det (tveka inte att fylla på listan om ni har något smaskigt att dela med er av!)!


Tack snälla också för alla fina presenter, blommor, flaskor, lyckönskningar och från sina håll (lätt tvivelaktiga) cougar-komplimanger!

*jag berättade om världsrekordet för min mamma, som konstigt nog vet lite om fastigheter från -40-talet och deras hållbarhet. Tydligen är det är maxgräns på 200kg/m2, belastar man över det kan golvet rasa. Jag gissar att vi bidrog med närmare ett ton fördelat på 4 m2. Det hade kunnat bli en riktig Gevalia live! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828