onsdag 7 april 2010

Världens bästa jobb? Ja, jag tror det.


Hur deppigt det än är att vara hemma från Nueva York, så är det ändå fantastiskt att komma hem till vad som nog är världens roligaste jobb! Som Cissi så fint uttrycker det:


"Glöm inte att du typ jobbar med det alla andra drömmer om. Hade du sett dig själv för 10 år sedan hade du älskat dig. Du har precis varit i NYC och träffat massa härliga människor och du har ett asglammigt jobb och du, precis som jag, blir bara snyggare med åren (om du inte tror på det titta på oss på bilderna från Lund så inser du att det är sant)".


Måste ge henne rätt på alla punkter (inte minst den att vi såg för jävliga ut i Lund). Jag är typ avundsjuk på mig själv som inte bara får hålla i Sex and the City-premiären, utan dessutom i Cointreaupolitans releasefest, kanske världens glammigaste drink. Och snart drar planeringen av Fashion Week igång igen. Inte nog med det, dessutom får man ha höga klackar på jobbet, Cosmopolitan skickar ljuvliga rosa cupcakes och omtänksamma kollegor providar mig med bilder på Måns. Kan egentligen bara bli bättre genom att jag gör samma sak fast i NY :-)

1 kommentar:

  1. Ibland säger jag ju så smarta saker. Men du HAR drömlivet, glöm aldrig det. Och glöm inte att snart komma o hälsa på mig i London. Lovar dig lite glitter och glamour

    SvaraRadera

 
UA-15346828