torsdag 1 april 2010

Uppenbarligen jättegammal...


Passade lägligt på att bli magsjuk o ligga däckad ett dygn. Som på varje resa jag gör. Har tidigare skyllt på maten (trots att jag fram till för nåt år sen hävdat att jag har en mage av stål, men sen blev jag påmind av Munthe att jag blir sjuk minst en gång varje gång jag reser, oavsett om det är till Södertälje eller till Söderhavet, så jag var tvungen att omvärdera mig själv). Men nu börjar jag misstänka att min kropp helt enkelt inte pallar med mitt eget tempo. Risigt! Man tycker att övning borde ge färdighet, men icke.


Well, efter 30h i sängen är jag nu åter redo att göra stan osäker. Bella och jag konstaterade just att vi har ett helt litet harem av pojkar här, som vi skall försöka synka med. Vi är tre tjejer, de är 16, fördelade på 6 gäng. Skall bli spännande att se om det går att mercha, eller om det blir Clash of the Titans. Jag hejar på Tyson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828