fredag 2 april 2010

Celeb spotting




Jag har sagt det förr och jag säger det igen - NYC är inte så stort trots allt. Började dagen med att sitta på en solig bänk i Central Park, som efter mindre än 2 minuter passerades av Orlando Blooms gulliga hund och Orlando Bloom själv. Snyggare i verkligheten än på film, men så är inte jag ett så stort fan av Legoland eller vad han nu heter i den där trollfilmen. Sen passerade inte mindre än våra klonade bachelor party-italienare från i tisdags, och därefter vår Gansevoortitalienare från samma kväll. Och senare nere i meat packing struttade båda Whitney Port och en pytteminiman till Ben Stiller förbi, mitt i inspelningen av Law & Order (verkar spontant rätt B att vara dvärg om man är känd och vill vara inkognito, eftersom alla stirrar på en, oavsett om de först känner igen en eller ej). Känns sannerligen som att man är mitt i en filminspelning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828