onsdag 9 februari 2011

Safari


Så här, fast gladare, kommer Familjen Flanders att se ut i Sydafrika. Trots pappas något tveksamma leende och Mariannes uppenbara uttråknad är det en störtskön bild! Jag måste akut köpa en stor korg, en stor radio, en slapp skjorta, en scarf, ett par vida jeans och inte minst en cool tropikhjälm!
Pappas förklaring till bilden: "Året var 1973. M och jag skulle göra en Normandiesafari på några dagar i min blåa SAAB. Och det är inget tveksamt leende - jag har just dragit i mig en halv flaska öl. Då ser man ut sån. Och passageraren ser ut sån." Those were the days.
Kommentarer på bilden:

Bella: Underbar bild. Jag är så glad att du låg i din mammas mage i 9 månader för du är så lik din pappa att det är läskigt-KOPIA är bara förnamnet. Är du säker på att han inte är hermafrodit och tog hand om skapelsen av dig på egen hand?

Jag: haha, o givet tidigare kommentarer på bilden från filippa och Sussie kan vi alltså sluta oss till att jag därmed ser ut som en massmördare :-)

Bella: Det tycker jag absolut inte att han ser ut som! Jag ställer mig INTE bakom det påståendet.

Cissi:Jag tycker att han ser ut som en gullig lillkille som gillar att busa och bakom vars luriga leende det gömmer sig någon som gillar att skratta.

Och han ser ut som någon man vill ha som kompis, det briljanta draget att klä ut sig i amerikanska hillbilly kläder (som vi vet hur kul det är) och dessutom har med sig props i form av radio (musiken) och alkohol visar ju var Sanna har lärt sig att med en magväska har man lite roligare.

Föga förvånande att din asroliga pappa och producerat en sån finfin dotter. Kudos till honom, han har ju trots allt fört sparkdräkterna in i våra liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828