måndag 21 februari 2011

I lördags...

...var det kalajs.

Man kan sammanfatta det som dramorna var nästan lika många som på Roatàn, fast ihopklämda på en enda kväll (glömmer aldrig min och Cissis lättnad över att äntligen få semester efter att alla andra åkt hem två dagar innan oss). Kort sagt var följande punkter vanligt förekommande inslag under kvällen (förutom såklart Hot Shots en masse i Hot Shotsbadrummet, och en allmänt kul kväll):

  • gråt över bråk/deeptalks,
  • gråt över utebilvna ragg,
  • ragg på fel personer,
  • ragg på flera personer,
  • triangeldramor (om ens triangel räcker),
  • spyor,
  • fall (varav jag stod för ett av dem när jag i skyhöga, supersnygga guldklackar (som matchade mitt stora guldnitskärp alldeles utmärkt) missar att det är ett trappsteg ner från HotShotsbadrummet och rasar pladask på golvet. Det förklarar varför mitt knä är blått. Jag är bara ledsen att jag inte såg mig själv, det bör ha varit en rätt rolig syn...)

Jag, Bella, Katta och Bolsts satt och summerade kvällens topp 10 dramor när alla andra hade gått hem, och det var en lika delar underhållande som fascinerande lista, allt ackompanjerat av det roliga faktum att vi döpte om Martin Torell till Makrill Forell - den största torsken i Medlehavet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828