onsdag 2 februari 2011

Gyllene Hjulet

Madre mia!! Fick kl 17.00 idag på mitt bord att lämna in tävlingsbidrag för Mercedes-Benz Fashion Week och Sex and the City 2 till Gyllene Hjulet, med deadline kl 23:59:59 inatt (och då skulle jag sammanställa gästlistor samt vara dörrchef på Karin Malms visning däremellan). Kl 23:59 tryckte jag på knappen för att ladda upp den sista bilagan.

Jag kände mig som en hjälte i en film som med hjärtat i halsgropen ser den superviktiga informationen sakta sakta tankas över på en trött diskett, samtidigt som ljudet från skurkens, som varit på toaletten, steg snabbt närmar sig. 38 minuter senare skakar jag fortfarande. Men det gick! Nu är det bara att hålla tummarna för en nominering eller två. Det tycker jag att jag förtjänar som tack för att jag med denna insats troligtvis förkortade mitt liv med minst tre minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828