lördag 19 februari 2011

My precious!

Fick just hem min beställning med pimpade öronproppar från JenGen i USA. Sååååå länge som jag tänkt på att skaffa såna här! Nu ligger fyra par i min nattduksbordslåda, bland annat dessa som är kopior av sådana som Holly Golightly hade i Breakfast at Tiffanys. Love love love! Hur lyxigt känns det inte att få sova med klass, liksom? Jag kanske borde börja sova i min smokingskjorta och smink, så kommer jag känna mig extra Holly-like. Saknas bara lite luriga filurer i bekantskapskretsen och en katt, så är jag där (och vid närmare eftertanke kan jag nog lösa båda om jag bara drar i lite trådar).

Bella frågade idag vems liv jag skulle vilja leva en dag - Carries eller Hollys. Även om Holly är fab och verkar ha en skönt lättsam inställning till livet väljer jag lätt Carrie. Holly var ju trots allt nån form av sällskapsdam, och även om tanken på att få "50 $ for the powder room" av kvällens date är angenäm, är jag av nån outgrundlig anledning inte helt bekväm med hela prostutitionsprylen...

Dags att prova öronplopoarna!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828