onsdag 9 februari 2011

Jo då!

Riktigt bra dag idag:

-Sov gott, utan freaky mardrömmar som igår
- smarrig, inspirerande o kul långlunch på ett soligt Albert o Jack's på Skeppsbron
- 4 avkopplande timmar på Sturebadet med ett otroligt glädjefyllt NIA-pass, ångbastu o Spirulinabehandling (jag såg ut som hulken, eller kanske ett förruttnat lik på väg till obduktion, insmord i gröna alger från topp till tå, sen inlindad i plastfolie o slutligen i en stor plastsovsäck - jag är glad att inte brandlarmet gick så att lokalen behövde utrymmas). Fick även komplimang av min behandlare: "Du rör dig bra på bänken". Skönt att veta att jag har en naturlig fallenhet för spabehandlingar. För det är knappast övning som gett färdighet i det här fallet. Det är något att skryta med, ungefär som Bella som fick höra att hon har en otroligt fin fotmenisk.
- middag med föräldrarna för att planera Sydafrikaresan. Det börjar närma sig nu!
- sälkskapsdam åt Andy på Daphnes. Inte nog med att han bjuckade på thét, dessutom serverade han en bättre 5-rätters av energi o komplimanger. Det tackar jag för!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828