söndag 6 mars 2011

Inatt jag drömde...

Inatt drömde jag att det var stora omstruktureringar på MEC Access: 10 tjänster skulle bli 2. Alla var tvungna att söka om sin tjänst, och sen kallades man in till möte med Niclas för att få reda på om man fick vara kvar eller inte. Döm om min förvåning när jag under mitt domedagssamtal, som Pappa Flanders var med på, fick veta att jag inte fick behålla mitt jobb, men däremot erbjöd de en av de två tjänsterna till pappa. Och han skulle få 250 000 kr/mån. Iofs skulle han bara få ett treårskontrakt, men han räknade snabbt ut att det var rätt bra pengar ändå. Bastard!

Jag var arg resten av natten.

(Den andra tjänsten fick Madeleine Jarehof. Att två icke-Accessare skulle göra 10 Accessares jobb var det enda som skänkte mig lite skadeglädje i min bitterhet.)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828