söndag 13 mars 2011

First night out

Kom just hem från min första utekväll här. Var på Caprice, en stylish bar i Camps bay, med Nick the Neighbour och en skotte (JoJo?) som jag lärde känna medan jag väntade på Nick. Fick dessutom prata spanska med och dregla efter ett rugbylag från Buenos Aires - me gusta mucho.

Sen efterhäng (efterfest vore en överdrift) på Nick's terrass, i sällskap av Elton John, Michael Bublée, Oasis och Eagles, med tillhörande dans och vin.

Nu - efter-efterhäng hemma: grannarna under har släpat hem två damer som de utifrån vad jag kan se och höra försöker förföra med body pumplektioner och black eyed peas. Något udda kan tyckas, men hej, smaken är som baken.

Jag önskar de unga tu x 2 på plan 5 lycka till, och mig själv en god natts sömn.

På onsdag ska jag träffa Jojo igen, om han lyckats lifta fram o tillbaks till Namibia för att förnya sitt visum tills dess dvs. Lång historia, och cool kille.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828