tisdag 26 april 2011

Stressterapi del 2 - making progress

Som kontring till min omotiverat stressade resa till ARN i fredags kunde jag igår kontra med en total motsats. Som ett resultat av galen påsktrafik var det stillastående köer på väg till flygplatsen, vilket resulterade i att det in i det sista stod oklart om jag skulle hinna till incheckningen innan den stängde eller ej.

Och medan den vanligtvis så lugne Edo visade prov på att vara landsbroder med både Enzo Ferrari och hetska fotbollspelare och stressad kryssade mellan bilarna, satt jag lugn som en filbunke och visslade, och tyckte att det hela var mer spännande och roligt än stressande. Jag gör minsann framsteg! Och hann till inchekningen med 4 minuters marginal.

Jag berättade för mina föräldrar om detta, och de trode knappt sina öron. Man kan visst lära gamla hundar sitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828