måndag 11 april 2011

Luster och laster

Lust& Last-utställningen på Nationalmuseum verkar rolig, jag såg reklam för den imorse när jag, helt i enlighet med mitt nya liv, var ute och powerwalkade. (Nästa steg i mitt nya liv är att inte dricka alkohol på några dagar - jag har sedan jag kom hem undrat varför jag jämt och konstant är så obeskrivligt trött, och kom imorse på att det eventuellt kan vara kopplat till ett dagligt alkoholintag under 6 veckors tid, med max 5 vita dagar.) Nu är det fokus på powerwalks på morgnarna, yoga på kvällarna, och försök till att boka en resa som plåster på det djupa köttsåret som det innebär att vara tillbaks från semestern. Rom är en mycket stark kandidat, och ja, jag är en resoholic. Summan av alla laster är konstant, konstaterade Gösta Ekman i Mannen som slutade röka. ligger nog något i det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828