tisdag 22 oktober 2013

Om att boka tidig yoga

Förra veckan hade jag bokat ett yogapass klockan sju på morgonen. Kvällen innan ställde jag klockan extra tidigt för att gå på detta yogapass. Men när klockan ringde extra tidigt på morgonen insåg jag att jag trots allt tänkt fel och ställt klockan 30 minuter för sent.

Den här veckan ett nytt försök. Igår när jag gick från jobbet tittade jag i min kalender och konstaterade att yoga stod på menyn denna morgon. Hurra, tänkte jag. Revansch. Nu jäklar. Och i morse 07.40 när jag snoozade som bäst slog det mig att jag hunnit glömma bort det där passet totalt.

Note go self: Yogapasset kl 7 på tisdagar är inte för mig. Jag kommer inte att bli en sån där härlig människa som yogar innan jobbet. Jag är en snoozare, inget annat.

1 kommentar:

  1. Vi kan gora tidig (naja) morgonyoga nar du kommer hit!

    SvaraRadera

 
UA-15346828