fredag 18 oktober 2013

Om energi och att våga prova något nytt

Fredag = hej och välkommen helgen!

Avslutar arbetsveckan med ett pass på gymmet på 9:an. Fint väder = fin utsikt = mer energi = bättre träning - hoppas jag. Jag har typ noll sug att träna just nu, så kan lika gärna bli att jag drömmer mig bort i solnedgången, sakta och frånvarande trampandes på maskinen.

Senare ikväll väntar middag med tjejerna på stan (på något nytt ställe, hör och häpna! Vi är annars vänner av begreppet "Varför ändra ett vinnande koncept", och tenderar därför att gå till samma tre ställen jämt: Sturehof, Riche och Nybrogatan 38. Nu skall vi alltså våga oss på något nytt, och det är med skräckblandad förtjusning som jag väntar på besked om exakt vad detta "nytt" innebär).

I övrigt får vi se vad helgen har att erbjuda. Om jag få önska skulle jag vilja ha 50/50 sol och ösregn, så att man kan kombinera långa promenader med TV-serier och häng i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828