måndag 14 oktober 2013

Russinen ur kakan

Så var jag helt plötsligt ett år äldre. Måste säga att helgen bjöd på ett fantastiskt fyrverkeri av färger med hösten i all sin prakt - vilket är en väldigt gammal och mossig sak att säga.

Har under veckan fått länkar skickade till mig från mina vänner, troligtvis som en hint om att jag är gammal och mossig, men förhoppningsvis sända med kärlek.

London in your early 20's vs your late 20's - stämmer väl in på Stockholm också vill jag lova

Jag kan skriva under på nästan allt. Och det värsta, men samtidigt det bästa, är att jag är rätt nöjd med att vara gammal och mossig (vilket i sig är en gammal och mossig kommentar som jag brukade förakta mina föräldrar för att undslippa sig, och som jag lovade mig själv att aldrig säga, och verkligen aldrig mena). Som den här länken förklarar så bra:

29 underrated things about being in your late 20's

Jag kommer att rocka 32 och kommer att plocka russinen ur kakan: glatt barnasinne med självförtroende. Nu köööör vi!

2 kommentarer:

  1. Ledsen för att mina kommentarer kommer sent, men en stilla undran... Hur gammal är då jag? 32, sötnos - du kommer rocka till du är lika lastgammal som jag! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästaste Lena - du är det ultimata beviset för att ålder inte har något med siffrorna att göra, och att man kan rocka så länge man vill! <3

      Radera

 
UA-15346828