fredag 22 mars 2013

Om att inte uppfinna hjulet och hur man blir rik på bloggande

Jag har varit dålig på att blogga på sista tiden. Fy mig. Får skylla på för mycket att tänka på IRL...

I lördags var vi i varje fall på Jonas Mad Men-fest. För att slippa uppfinna hjulet och samtidigt driva trafik till Cissis blogg hänvisar jag helt till hennes inlägg här. Och här. Dessutom var det ju hon som hade kameran.

Cissi och jag har kommit fram till att vi ska skapa ett egent bloggnätverk och bli miljonärer på att skriva om det vi gillar bäst av allt: vampyrböcker och ko-klappning (ni får gissa vem av oss som gillar vad) och driva massor av bloggläsare mellan våra två fantastiska bloggar.

Det går rätt bra att bli rik på bloggandet märker jag. Hittills har jag tjänat 42 kronor och 1 öre sedan jag började ta in annonser för 1,5 år sedan. En hisnande summa! Tyvärr vet jag inte hur jag cashar in pengarna.

Någon som vet får gärna berätta för mig (och om Nio till Fem, BlondinBella eller Kenza läser det här får ni gärna ge mig tips på hur man gör för att kunna leva flott på sin blogg - Cissi och jag behöver alla råd vi bara kan få).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828