måndag 31 december 2012

Min nyårskrönika

I sann nyårsanda bör man väl sammanfatta året som gått. 2012 har jag:
- Börjat året med stor middag i Clifton med gamla vänner och nya bekanta
- Flyttat tillbaks till Sverige från Sydafrika och återupptagit mitt liv här
- Soffsurfat hos två snälla vänner
- Rest relativt lite för att vara mig, bara 4 utlandsbesök
- Kommit ur ett förhållande
- Gått in i ett nytt förhållande
- Renoverat mitt badrum och slipat mina golv
- Fått en delvis ny tjänst på jobbet
- Varit i mitt livs bästa form konditionsmässigt, men (föga förvånande) kommit tillbaks till någon form av notmalläge
- Sprungit mitt livs första lopp, med ett fiskben i halsen
- Med en god väns hjälp renoverat en lägenhet i Spanien
- Flugit helikopter över Manhattan med tre fina vänner
- Fiskat kräftor för första gången
- Spenderat mindre tid på Sturehof, pga pengabrist, och mer tid med födelsedagspaddan och en film
- Varit med i fyra reklamkampanjer, varav en utan min vetskap
- Gått på mitt livs första, andra och tredje galopprace
- Engagerat mig mer i omvärlden
- Sett till att bli lite mindre stressad och lite mer zen över saker som händer
- Avslutat året med stor middag i Bromma med nya vänner och bekanta

Ser med spänning fram emot 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828