söndag 9 december 2012

En lyckosam helg

Bra helg.

I fredags åt jag middag på East med Sandels. Utnyttjade ett presentkort som jag fick efter att ha blivit sjuk sist jag var där för två år sen. Minns ett något udda samtal som jag hade med dem över telefon på jobbet, när deras hälsochef intervjuade mig ingående kring exakt på vilka sätt deras lax med edamamebönor gjort mig sjuk. Jag uppskattade verkligen deras seriositet och professionalitet kring det inträffade, men är fortfarande oförmögen att äta edamamebönor. Den här gången gick det bättre med maten - avnjöt utsökt sushi, och fick behålla allt!

Igår fest hos Bella. Kvällen innebar en riktig vinst för mig - inte nog med att det var ett kul kalas som alltid hos B, jag fick dessutom hjälp med att töja ut mina jättesnygga leopard peeptoes som jag bara haft 2x1h sen jag köpte dem i höstas, eftersom de är för små (40 my ass, snarare 38,5). Men jag lyckades teama ihop mig med en kompis kille som med glädje antog utmaningen att ha dem på sig i två hela timmar, så nu är i varje fall den ena skon lagom stor (tyvärr verkan hans vänsterfot till skillnad från min inte vara större än den högra) - en sann lyckoträff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828