onsdag 29 augusti 2012

Lustigt

Det är lustigt. Jag lever typ mitt drömliv. Fashion Week för tredje dagen. Allt flyter på som det ska, om inte bättre. Står just nu o väntar på att Tigers visning ska börja. Säkert 500 gäster. Fetaste visningen på Mercedes-Benz Fashion Week. Sofi Fahrman posear för en fotograf. Stämningen är hög. Efterfesten nalkas. Stora stjärnor väntas dit.

Men jag är trött. Just nu är jag mest sugen på att lägga mig i soffan, titta på film och äta en god Arrabiata.

Tänk om jag hade varit här för 10 år sen, när 2h sömn per natt inte var ett problem utan en kul krydda. När svenska kändisar fortfarande imponerade. När höjden av lycka var att få ett glas bubbel på en fest, gratis. Tänk. Tack o lov njuter jag fortfarande i varje fall, om än lite mindre imponerad, exalterad och salig.

Tiger, rock on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828