fredag 31 augusti 2012

Lady Gaga girl crush

Jag är kär i Lady Gaga. Vilken tjej! Jag trodde att hon var en rakt igenom fabricerad produkt likt Britney, och istället visar det sig att hon har både röst och själ och humor och självdistans och en massa, massa utstrålning. Dessutom är hon ascool, egen, snygg och fantastiskt stylad. Jag var inne på Britney-tänket fram tills det blev strömavbrott i Globen mitt under konserten ikväll. Britney (förlåt Britney, men efter att jag såg dig i Globen för ett par år sen så tappade jag rätt mycket respekt för ditt artisteri) hade gömt sig i kulisserna. Gaga kommer ut, ber om ursäkt, drar ett skämt, sjunger en låt acapella, och går ner och har en pratstund med publiken, som får ställa frågor till henne. Respekt. Dessutom var showen som sådan precis så påkostad och häftig som jag hoppats, så det var högsta leverans på alla håll. Go Gaga!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828