onsdag 30 maj 2012

- Jag jobbar med reklam, och mer reklam

Så här glada var jag och min låtsas-pojkvän Jeremy över att få representera Robinson, Tysklands svar på Vingresor, under några soliga timmar på Camps Bay. Lass dich überraschen, ja bitte! Det är ett vackert språk det där...

Kul att få se resultatet up and running efter så lång tid!



Mina extremt stora, betydelsefulla och Guldbaggevinnande prestationer i MER-reklamen kommer snart till en bio nära dig. Tror jag i varje fall. Sist jag var på bio såg jag en av filmerna i serien, så jag anar att resten kommer att komma inom kort. Tills vidare kan man spana in The Lovinator på MER's You Tube-sida.

Jag lovade mina Sydafrikanska kollegor att jag skulle abonnera SF Sergel eller Rigoletto och bjuda in alla mina vänner på biovisning med MER-reklamen innan för att fira mitt första (och sista) framträdande på vita duken. Vi får se hur det blir med den saken... (De tyckte för övrigt att vi svenskar hade en någorlunda udda smak när det kommer till reklam. Själv kan jag inte tänka mig ett liv utan Iprenmannen, Frank, Teliapappan och alla andra reklamikoner.)



(Här kan vi, i motsats till de tre soliga timmarna med Jeremy på Camps Bay, tala om något mindre resultat i förhållande till den nedlagda tiden om åtta timmar, men så går det när det stormar och man måste vänta ut de ondskefulla kitesurfarna som envisas med att flyga in i bild i tid och otid... Kul hade vi i varje fall!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828