söndag 11 mars 2012

Om tröttheten och helgen

Inser att jag inte skrivit på länge. Det beror dels på att det inte är så mycket att rapportera, dels på att jag har fullt upp med att inte göra så mycket alls. Till exempel med att återanpassa mig till vardagslivet. Vilket gör mig otroligt trött. Så man kan nog säga att när jag inte sover så kämpar jag för att hålla mig vaken.

Helgen bjöd i varje fall på fin-fint häng med Bella på Nybrogatan 38 i fredags, ackompanjerat av lika fin-fin pasta och rödvin. Igår körde jag flytt från en kompis-lya till en annan (Necking och Maggie, jag är er evigt tacksamma för att ni förbarmar er över mig!) följt av gött häng med Jonas på Skeppsholmen, och sedan oslagbart schlagerhäng hos Erik med mig och Alex som grymma VJ's. Och idag nyttig dag: löprunda med Maggie runt lilla Djurgårdsvarvet, följt av promenad med Sussie runt långa Djurgårdsvarvet. Fina grejer!

Tack för en bra helg, alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828