tisdag 21 februari 2012

Sista...

Sen igår har det blivit många "sista", ivarjefall "sista på länge".

Igår njöt vi av sista solnedgången på terrassen...

...och sen en sista middag på Magica Roma (åt samma fantastiska mat som alltid - grillade calamaris och avokado-carbonara, tillagade av rave-kocken som jag fortfarande överväger att röva med mig och tvinga bli min privatkock).

Nu har jag just kommit hem från en sista löprunda till Camps Bay och Cliftonbalkongen (som även var den första - vanligtvis orkar jag inte springa 8 km).

Snart ska jag ta en sista vända med Prins Romeo, som dagen till ära skall få bli tvättad.

Och innan vi åker till flygplatsen blir det en sista Spaghetti vongole på Grand Sandbar i Camps Bay (förutsatt att jag håller mitt körschema och packar på 1h) (håll tummarna för att snäckorna i vongolen är OK så jag slipper spendera flighten på toaletten).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828