söndag 7 augusti 2011

Tomteverkstad a la MBFW

Erika och jag har burit lådor för fulla muggar idag, så nu är allt material som skall till MBFW skickat från kontoret. Erika och Lisanne styr bygget i Kungsan, och själv har jag skrivit listor, gjort seatingscheman och printat lappar till förbannelse så att mitt miljöhjärta blöder av skam.

Tomteverkstad på hög nivå helt enkelt. Men trötta tomtar är vi. Ikväll skall jag knapra USA-piller för att kunna sova ordentligt, och vara piggelin imorgon bitti. Jag fattar inte hur Tomten klarar av att se så glad och go och pigg ut i Kalle Anka på Julafton. Kanske äter även han USA-piller. Eller så är det för att han är har superkrafter. Eller helt enkelt för att han är tecknad.

Men det kommer att bli bra! Och det är SÅ kul att vi arrangerar hela Mercedes-Benz Fashion Week den här gången - det känns mer på riktigt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828