söndag 14 augusti 2011

Ljuva sömn!

Vaknade just, kl 12, efter att ha sovit i 11 timmar. Så obeskrivligt skönt!

Hade kunnat fortsätta sova, om inte torktumlaren, aka mina tankar, satt igång och snurra för fullt. Tusan också. Jag måste skaffa mig ett block bredvid sängen igen där jag kan placera tankarna med alls to do's, istället för att stressat försöka komma ihåg dem under någon halvdvala.

Just nu är de flesta på temat Köp ny dator, med underkategorierna Vilken prestanda? och Varifrån? Som en nära besläktad länk till detta kom frågan iTunes - hur funkar det? upp, med den direkta kopplingen Har jag slarvat bort Saxes iShuffle?, och självklart en massa sidospår på det temat...

Till det en massa andra frågor som även de egentligen är små, men som tar väldigt mycket plats när de snurrar runt i torkprogram D*: "stanna förts när tvätten är torr".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828