onsdag 8 maj 2013

Firande av flygande frälsare i goda vänners lag

Vilken grym dag!

Började med frukost med Cissi dom berättade allt om sin vistelse på Kanarieöarna med Grys tjejplan. Vi hann avhandla massor av såna där saker som tjejer avhanflar, och Cissi gav mig dessutom finfina presenter från Kanarieöarna, trots att klockan inte slagit 9 - det kändes lite som en födelsedag, fast dessutom sol och varmt vilket det sällan är den 13 oktober.

Sen blev jag bjuden på superdupervinlunch på Sturehof av Bella, som hade precis lika lite inplanterat för denna soliga eftermiddag som jag, och ännu mer tjejsaker hann avhandlas. Allt detta på första parkett på Hofens uteservering - en plats vi fick vänta på i 2 timmar då vi inte var de enda i stan som tänkt tanken att fira det faktum att Kristus kunde flyga just genom en långlunch i solen på Sturehof.

Nu pausar jag hemma med Candy Crush (ja, jag har börjat igen) i väntan på kören, och tänker att livet kunde vara bra mycket sämre än såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828