onsdag 18 maj 2011

Vill inte...

...riktigt börja med Stjärnextra, utan dröjer mig mentalt kvar vid helgens roliga minnen. Såhär lika var Gabbe (och jag) Prins Albert (och Charlene).

(Om man inte tycker att Gabbe är så där väldans lik Albert skall man titta på bilden på Albert upp-och-ner. Då blir de JÄTTE-lika.)

(Jag tar inget ansvar för eventuella skador som uppstår på huvud eller dator vid upp-och-ner-tittandet)







Dessvärre fick inte fotot följa med hem. Jag berättade för Psarris om kvällen vid frukosten, och 10 min senare ringde han upp:

- Jag står här i utcheckningen med en VÄLDIGT arg hotelldirektör som undrar var fotot på Albert och Challan är. Jag vill minnas att du nämnde att det låg på ditt rum. Det KAN vara läget att lämna tillbaks det.

Attans. Jag tror att hotellfarbrorn kanaliserade sin frustration över vilda fester på hotellrummen, oansvarigt användande av bagagevagn och allmänt stök på just det fotot. Jag som hade tänkt att ge det i present till Gabbe som ett minne av att han i teorin hade kunnat ha ett eget furstendömme. Nåväl, det får bil ett utskrivet foto från internet istället.



(VILL INTE SKRIVA STJÄRNEXTRA!!!)

(VERKLIGEN inte!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828