söndag 8 maj 2011

Öppet brev till Tuzzla

Kära Tuzzla,

Det är väldigt roligt att du uppskattar min närvaro i Bromma. Även jag tycker att det är både trevligt och mysigt att umgås med dig.

Jag är tacksam för och uppskattar gesten i din välkomstptesent som jag idag fann under min säng, men ber dig om att inte ge mig fler gåvor av det slaget (inte heller möss, fladdermöss eller andra levande ting som du dödat för min skull).

Jag lovar att jag kommer hålla dig sällskap under tre veckor i sommar även utan dina sedvanliga dagliga gåvor. En offerfri tillvaro tillsammans är jag dessutom övertygad om skulle stärka vår relation snarare än försvaga. Således - tack, men inget mer är du snäll.

Din tillgivna,

Lill-Matte
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828