lördag 23 oktober 2010

Sovmorgon

Söndags, 7h jobb i Hbg, trött o bakis efter 6h sömn o 30-årsfest.
Måndag o tisdag normalt liv.
Onsdag, jobb till kl 20, sen 5h sömn.
Torsdag, jobb 04.30-21.45, sen 5h sömn.
Fredag, jobb fr 07.45, flyg t Sthlm, sen direkt till fest, hemma 04.15.
Idag, ÄNTLIGEN får jag sova ut! Fast nej, jag vaknar strax innan 9, klarvaken och bakis och darrig och jättetrött. Tack, verkligen. Men det är bra, för då kan jag ju ligga här i min säng o planera nästa Lagershopsöppning. Why?! WHYYYYYYYYYYYYY???!!!!

Varför kan jag inte bara kunna sova? Hur tänkte kroppen när den för några år sen bestämde sig för att börja sluta sova ut dagen efter, utan istället vakna okristligt tidigt? Som för att hämnas alkoholintaget, och ju mer alkohol desto hårdare straff får jag. Dumma kropp, fattar den inte att det bara slår tillbaks på den själv? Ok, jag erkänner, jag är dum o korkad som häller i mig gift då och då, men nu är det så, köp det liksom. Bara för att hjärnan är barnslig behöver väl inte kroppen slå tillbaks med samma mynt, be the bigger man och låt mig sova!

Nu domnar min arm, bäst att sluta.

Godnatt.
Published with Blogger-droid v1.5.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828