måndag 25 oktober 2010

Helvetes jävla skit!

Far, jag kan inte få upp min TV-skärm, inte ens med hammare och spik. Fingrarna de blöder och väggen den är paj. Det är bara TV-skärmen som är sig lik.

Börjar betvivla min tro på att kvinnor i allmänhet o jag i synnerhet är händiga. FAN att det ska vara så svårt! Och mind you, det är inte så att jag inte kunnat räkna ut hur jag får de satans hålen på rätt plats, eller att jag inte lyckats borra dem med min slagborr, eller att de blivit fel bredd på eller nåt, nej, det är DJUPET det är fel på. DJUPET, som jag mätte upp enligt anvisningarna på BRUKSANVISNINGEN. Och nu sitter pluggen där den sitter. SATAN! Hatar att behöva ringa pappa om råd, men älskar att han alltid har råd att ge. På't igen! Och jag som skulle sova tidigt ikväll...
Published with Blogger-droid v1.5.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828