onsdag 21 juli 2010

Gröna fingrar

Det jag skrev om att jag förväntade mig att mina balkongväxter skulle dö inon 2v fick motsatt effekt. Stolt kan jag konstatera att de trivs som fisken i vattnet hos mig (och inte då med syftning på mina stackars framlidna fiskar Stevie & Wanda, rip, som ju inte trivdes alls o sedemera dog, för att inte tala om unge herr Milton som inte klarade mer än några timmar hos mig. Det var ett sorgens ögonblick, men en vacker begravning i Humlegården för Stevie eller Wanda. Milton fick en enklare cermoni endast i sällskap av den närmsta familjen, o vad som hände med Stevie eller Wanda som överlevde längst är bara sorgligt att tala om, men jag tror iaf att en fiskmås blev mätt...).

Det röda som skymtar i bakgrunden kan vara en del i min middag, joråsatte, det går bra nu. Undrar bara vad jag skall göra med mina skydddslingar nu när jag reser bort i två veckor...

Published with Blogger-droid v1.4.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828