fredag 19 mars 2010

Sista skälvande timmarna!

Bara minuter kvar på jobbet - att sitta till 21.30 igår gav resultat för idag har jag inte bara hunnit med att göra allt jag skulle (till och med Marathonhoran gick som en dans - delvis tack vare att jag mest jobbat med två fabulösa projekt: Cointreaupolitahns releasefest och Sex and the City 2-premiären) och haft jättebra möte hos en fantastiskt trevlig kund - jag fick även köpt presenter till våra värdinnor i NY och lyckades få en sista minutentid på Naprapathögskolan där Måns klämde och böjde på min stackars höft. Helt bra bidde det inte, men tillräckligt bra för att jag utan påtaglig smärta skall kunna svassa runt och vara fab i två veckor.

Wrap up på jobbet och sedan ner på stan och leka AW med Cissi som är hemma från London. Får se om den utlovade presenten till henne från Chrisse och Alexandra är en stor ådrig dildo som jag hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828