tisdag 30 mars 2010

Och plötsligt var de bara tre...


Igår åkte Webban och Karlsson hem, och Natta försvann ikväll, så nu är det bara Bella, Karin och jag kvar. Men tjejerna byts ut mot pojkar i form av tre olika konstillationer, så det blir nog inte mindre lugnt för det.


Igår flyttade vi in i Heaven on 2nd, en helt fantastisk lya verkligen! Började dagen med latteackompanjerad powerwalk i Central park, och körde därefter shopping på 5th avenue. Well, jag shoppade inte, men ändå. Istället gick jag till The Public Library och blev på riktigt både knäsvag och tårögd när jag gick upp för trappan där Anthony står och skriker och håller hov inför bröllopet. Carrie & Bigs alltså. Såklart. Imorgon blir det SATC-tur, gottar mig redan. Skall bli spännade at se hur många som kommer hem med en kanin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828