onsdag 9 juni 2010

Mitt liv på paus

Vad hände med min semilediga vecka? Inte i närheten så mycket att göra som för två veckor sedan förvisso, men fortfarande mucho mambo trabajo! Återigen jätteroliga projekt - Falsterbo Horse Show-fest och Fashion Week, men oj vad jag känner att jag hade behövt åtminstonde ett par dagars total avslappning som kompledighet. För att göra allt det där som jag inte hunnit senaste tiden, t.ex. sova (förutom i helgen då jag somnade kl 18 och vaknade av klockan 08.30 har jag inte sovit tillräckligt sedan innan påsk), klippa mig (förutom egenhändig luggklippning inte sen innan påsk), ta den där massagen och PT-timmarna som jag fick i välkomstpresent från Balance (inte sen början av april), göra manikyr (har jag någonsin gjort det?), vara pigg nog att vakna av mig själv kl 6 och powerwalka ett varv runt Djurgårdskanalen (inte på ett år) och andra saker som fått stryka på foten senaste tiden. Jag kommer att få göra som Maria gjorde när hon kompade ut efter Åre: fira påsk på utspridda dagar i maj. Kristihimmelfärd i september, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828