söndag 15 mars 2015

Mello-kväll!

Igår hade vi Mello-kväll hemma. När Peter först föreslog det var min spontana tolkning "Vänner, drinkar och alla klär ut sig"! Peter tillbakavisade och sa att han minsann inte tänkt sig något av det utan snarare "Du och jag och chips i soffan".

Det blev en fusion: Peter (outklädd), jag (utklädd till max i paljettklänning, superperuk och guldglittriga läppar), två vänner (outklädda), chips, soffan.

Vad längre kvällen led lyckades jag implementera min ursprungliga tanke: Med drinkarna kom nämligen viljan att ansluta sig till mig i perukanvändandet. Och se så skeptisk min käre pojkvän såg ut utan peruk, jämfört med hur glad han blev med! Det ÄR roligare att vara utklädd, basta.

Mello, önske-schlagerlåtar, singstar och musik-quiz + drinkar + peruker = bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
UA-15346828