måndag 20 december 2010

Julkort från Flanders

Mail från Pappa Flanders:









Hej älskling!

I år skickar vi kortet för kännedom efter att vi har skickat ut till alla. Jag minns hur det gick med den jätteroliga bilden på dig med Björn Areskougs kropp. HejPussSes! Pappa!

Man kan undra 1) varför jag har en pappa som tycker att det är normalt att sätta mitt huvud på en 65-årig mans badbyxkropp, 2) varför jag inte bjöd på mig själv tillräckligt mycket för att låta honom skicka ett julkort med mitt huvud på en 65-årig mans badbyxkropp, och 3) varför jag inte är mer skadad än jag är (eller så förklarar det kanske varför jag är så skadad som jag är).

Älskar att detta julkort tydligen redan gått ut innan jag fick se det, för att jag inte skulle kunna stoppa honom. Om det inte syns så är det en bild föreställandes mig o pappa med häxnäsor, och en häxa (som skall föreställa mamma).

Det finns bara en pappa Flanders.

1 kommentar:

 
UA-15346828